Difference between revisions of "User:Daphne"
(6 intermediate revisions by the same user not shown) | |||
Line 1: | Line 1: | ||
− | [[file: | + | '''Research document''' |
+ | [[file:Research_document_P2.compressed.pdf]] | ||
+ | |||
+ | '''Reflectie document''' | ||
+ | [[file:Reflectie_document_P2.compressed.pdf]] | ||
+ | |||
+ | Samengevat | ||
+ | |||
+ | 1. What is the theme i am investigating? Mysterie & seksuele spanning | ||
+ | |||
+ | 2. What is my research question? Hoe maak ik mijn kopie en transformatie op dit moment op het gebied van spanning, compositie en speelsheid nog interessant genoeg voor de wereld waarin we nu leven? | ||
+ | |||
+ | 3. How am I structuring my research? Ik probeer eerst zo veel mogelijk te vinden over het werk zelf, daarna de artiest en dan vergroot ik uit wat ik wil gebruiken in mijn eigen werk | ||
+ | |||
+ | 4. What tools and methods will I use to conduct my research? Vooral het internet, instagram en onderzoek naar materiaal door steeds weer nieuwe materialen uit te proberen | ||
+ | |||
+ | 5. What is the foreseen result? Ik had niet echt iets van tevoren in mijn hoofd alleen dat ik gebruik wilde maken van het bont en de laatjes en het idee dat mensen altijd wel benieuwd zijn naar wat er opgeborgen zit in een lade. | ||
+ | |||
+ | 6. What is the difference between my foreseen result and my actual result? Door er gewoon aan te beginnen en steeds weer nieuwe dingen toe te passen en te verwerken, heb ik als eindwerk wel de dingen verwerkt die ik van tevoren in mijn hoofd had en wilde gebruiken. | ||
+ | |||
+ | 7. Is it relevant? Ik wilde het werk van Dalí op een speelse manier aanpassen, ik denk dat het onderliggende onderwerp erg interessant is en te spelen met de verwachting van de kijker. Door het op deze manier te verwerken wek je de aandacht en is de kijker vanzelf al meer nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte. Er valt niet veel omheen te draaien van wat je ziet in mijn copy, daarom krijg je al snel reactie van de kijker. Waardoor het bespreekbaar wordt en je zelfs nu nog kan praten over de psychoanalyse van Freud. De kijker kan zijn eigen mening en gedachte vormen over laatjes en misschien hun eigen associëring hiermee. |
Latest revision as of 16:20, 7 June 2018
Research document File:Research document P2.compressed.pdf
Reflectie document File:Reflectie document P2.compressed.pdf
Samengevat
1. What is the theme i am investigating? Mysterie & seksuele spanning
2. What is my research question? Hoe maak ik mijn kopie en transformatie op dit moment op het gebied van spanning, compositie en speelsheid nog interessant genoeg voor de wereld waarin we nu leven?
3. How am I structuring my research? Ik probeer eerst zo veel mogelijk te vinden over het werk zelf, daarna de artiest en dan vergroot ik uit wat ik wil gebruiken in mijn eigen werk
4. What tools and methods will I use to conduct my research? Vooral het internet, instagram en onderzoek naar materiaal door steeds weer nieuwe materialen uit te proberen
5. What is the foreseen result? Ik had niet echt iets van tevoren in mijn hoofd alleen dat ik gebruik wilde maken van het bont en de laatjes en het idee dat mensen altijd wel benieuwd zijn naar wat er opgeborgen zit in een lade.
6. What is the difference between my foreseen result and my actual result? Door er gewoon aan te beginnen en steeds weer nieuwe dingen toe te passen en te verwerken, heb ik als eindwerk wel de dingen verwerkt die ik van tevoren in mijn hoofd had en wilde gebruiken.
7. Is it relevant? Ik wilde het werk van Dalí op een speelse manier aanpassen, ik denk dat het onderliggende onderwerp erg interessant is en te spelen met de verwachting van de kijker. Door het op deze manier te verwerken wek je de aandacht en is de kijker vanzelf al meer nieuwsgierig naar de achterliggende gedachte. Er valt niet veel omheen te draaien van wat je ziet in mijn copy, daarom krijg je al snel reactie van de kijker. Waardoor het bespreekbaar wordt en je zelfs nu nog kan praten over de psychoanalyse van Freud. De kijker kan zijn eigen mening en gedachte vormen over laatjes en misschien hun eigen associëring hiermee.